
På torsdagseftermiddagen den 28 maj startar tio skådare från Göteborg en tredagarsresa mot Stockholms yttersta skärgård och Svenska Högarna. Vi planerar ett stopp på vägen dit vid Kvismaren och ett vid Tåkern på hemvägen. Ända ut till Svenska Högarna kommer vi aldrig – med kulingvarning kan ingen garantera att vi kommer i land – eller kan återvända när vi tänkt. Men också vårt alternativa mål Svartlöga räknas till Stockholms ytterskärgård och vi blir rejält sjörullade både dit och hem.
Fortsätt läsa ”Med GOF i österled 28-31/5 2015”








.jpg)